
Tisková zpráva
Fórum manažerů: Moderátor Moravec přesedlá z politiků na byznysmeny
Praha/Štiřín – Známý moderátor Václav Moravec se chystá podusit svými otázkami vedle politiků také přední české manažery a úspěšné podnikatele. K diskusnímu stolu na Strategickém fóru posadí vedle sebe hosty, kteří se na ekonomickou problematiku dívají z různých úhlů pohledu. Konference desítek českých i zahraničních top manažerů proběhne ve dnech 9. a 10. prosince na zámku Štiřín u Prahy.
Hosty u Moravce totiž budou například bývalý guvernér České národní banky Zděněk Tůma nebo ministr pro místní rozvoj Kamil Janovský. Za byznysmeny se naproti Moravcovi posadí obchodní ředitel ČEZ Alan Svoboda nebo generální ředitel Sazky Aleš Hušák. Spolu rozeberou řízení firem do budoucna s ohledem na kontext ekonomické krize.
Tři ze čtyř účastníků jsou vrcholoví manažeři
Dvoudenní program Strategického fóra představí úspěšné podnikatele, kterým se i přes všechny překážky daří nadále expandovat a prosperovat. Více jak 70 % z nich jsou z řad generálních ředitelů a předsedů představenstev. Od roku 2006 se jejich zájem o aktivní účast na prestižním setkání top manažerů zvedá.
Celý program doplní neformální setkání účastníků a bohatý doprovodný program. „Velmi oceňuji prostor pro získání kontaktů nebo povídání se zajímavými lidmi,“ hodnotí minulé ročníky výkonný ředitel společnosti ORBIT Martin Hudeček. „Navíc je zde výborná příležitost prezentovat své názory a získat globální kontakt na ostatní.“
Tweet
Vstoupit do diskuse >> | Počet příspěvků: 0Vydáno: 26. 11. 2010 11:48
Kategorie: Ekonomika
Název zdroje: Agentura Commservis.com (ověřený zdroj [?])
Kategorie: Ekonomika
Název zdroje: Agentura Commservis.com (ověřený zdroj [?])
Popis zdroje:
Komunikační a public relations agentura specializující se manažerské vzdělávání, public relations, krizovou komunikaci a mediální obhajoby, politickou komunikaci, outdoor/teambuilding, tvorbu marketing strategií, image, výzkumy a analýzy.
Komunikační a public relations agentura specializující se manažerské vzdělávání, public relations, krizovou komunikaci a mediální obhajoby, politickou komunikaci, outdoor/teambuilding, tvorbu marketing strategií, image, výzkumy a analýzy.